„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Cum arată modelul pregătit de Citroën să se bată cu Dacia Duster? Costă 18.000 €. Când va fi pe piață?
Citroën se retrage de pe o piață importantă după peste 100 de ani. Vinde mai puțin decât Ferrari, o marcă exclusivistă care nu a pus niciodată accentul pe volum.
Dacă Dacia Spring e cea mai ieftină mașină electrică disponibilă pe piața europeană, Citroën e-C3 este cea mai ieftină mașină electrică fabricată în Europa. Mai mult, face parte și din clasa imediat superioară.
Șeful Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, etc.), Carlos Tavares, avertizează că reducerea artificială a prețurilor mașinilor electrice, pentru a stimula cererea care a încetinit, s-ar putea transforma „într-o baie de sânge” pentru constructorii auto.