Grupul PSA merge pe rețeta BMW și Mercedes în domeniul mașinilor electrice, noua sa platformă CMP fiind flexibilă și putând susține atât modele convenționale, cu motoare termice, cât și electrice, în funcție de cererea de pe piață. În timp ce Volkswagen, de exemplu, a riscat mai mult și a dezvoltat platforma electrică dedicată, MEB, pentru viitoarele modele electrice ale grupului. Cine va râde la urmă, rămâne de văzut...
Noul Peugeot 208 electric împarte specificațiile cu DS3 Crossback E-Tense și, probabil, într-un viitor destul de apropiat, cu viitoarea generație Opel Corsa.
Platforma CMP este mai lungă în spate, pentru a face loc în podea bateriei litiu-ion, cu o capacitate de 50 kWh, dezvoltată de francezi alături de acționarul chinez al grupului, Dongfeng. Celulele bateriei vor fi furnizate de chinezii de la CATL și vor fi asamblate în Slovacia, în uzina PSA de la Trnava, unde va fi produs 208-ul electric.
Mașina va arăta aproape identic cu cea convențională. Sub capotă, modelul va avea un motor electric care dezvoltă 136 de cai putere și un cuplu maxim de 260 Nm.
Iar autonomia anunțată de constructor este de 300 de kilometri, conform noului ciclu WLTP (450 de kilometri, NEDC). În ceea ce privește timpii de încărcare, Peugeot 208 electric va suporta conectarea la stații de până la 100 kW, caz în care bateria poate ajunge la 80% din capacitate în 30 de minute. La un Wallbox de 11 kW, timpul crește la cinci ore.