„Viteza medie este de 15-20 de kilometri pe oră, mai puțin decât pot eu să prind cu bicicleta. Și, să ne înțelegem, nu sunt sportiv olimpic, nu pedalez foarte repede, dar pot să întrec acest tren. În mod sigur asta este o problemă pentru noi”, a spus Payne.
Ford România susține că pierde zeci de milioane din cauza timpilor de transport, bani pe care altfel i-ar învesti în fabrică.
Citește și: Blestemul aurului dacic: doi braconieri au de plătit 5,2 milioane USD pentru 3.572 de monede dacice
Situația a fost confirmată de Eduard Iancu, director Deutsche Bahn Cargo România.
„Noi avem locomotive care pot să meargă lejer cu 120 de km/h oră, vă spun că nu avem unde să mergem cu aceste viteze. Noi operăm trenuri în toată Europa. Aş vrea să vă spun că media europeană la acest moment, ca şi viteză de circulaţie, înseamnă 50 km pe oră. În România, viteza medie de circulaţie este de 17 km/h, până la acest moment, cea mai joasă viteza de circulaţie”, a spus Iancu.