Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, indică cifrele sondajului.
Bugetul mediu alocat Black Friday depășește 2.200 de lei
În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.
Citește și: Singapore nu va mai plăti spitalizarea bolnavilor de COVID nevaccinați
Conform studiului, media bugetului alocat de respondenţi pentru cumpărăturile de Black Friday este de peste 2.200 de lei.
Top-ul produselor căutate
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.
Totodată, nouă din zece respondenţi au răspuns că au auzit de evenimentul Black Friday, notează Kantar România.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.
Kantar Romania este o societate comercială de cercetare de piaţă care oferă şi servicii de consultanţă de brand şi comunicare, parte a companiei internaţionale Kantar, prezentă în mai mult de 90 de ţări. Combinând expertiza specialiştilor şi cunoaşterea bazată pe resurse de date şi norme cu cele mai inovative platforme tehnologice şi de analize de date, Kantar îşi ajută clienţii să înţeleagă oamenii şi le oferă strategii de creştere economică, se menţionează în comunicat.