Familia care deține Dedeman investește într-o companie pentru educație

DE Newsweek România | Actualizat: 21.10.2018 - 16:09

Familia Pavăl, care deține cunoscutul lanț de hipermarketuri pentru materiale de construcții Dedeman, se implică în compania specializată în testarea standardizată a performanței școlare BRIO Teste Educaționale — deținătoare a platformei naționale de testare www.brio.ro

SHARE

Comunicatul integral al BRIO Teste Educaționale

Compania specializată în testarea standardizată a performanței școlare BRIO Teste Educaționale — deținătoare a platformei naționale de testare WWW.BRIO.RO — a atras o nouă finanțare pentru diversificarea produselor platformei și lansarea pe piață, mărindu-și capitalul social prin contribuția familiei antreprenoriale Pavăl.

Familia Pavăl a rezonat cu misiunea profund socială a platformei BRIO și este convinsă că acest proiect va conduce la îmbunătățirea performanței individuale a elevilor români, precum și la progresul sistemului național de educație. 

Noul investitor va fi reprezentat de Karina Pavăl — fiica antreprenorului român Dragoș Pavăl — care, după ce a absolvit Universitatea Queen Mary (Londra) și a finalizat un program de masterat la Universitatea Cambridge, s-a întors în țară pentru a se implica în afacerile familiei.

BRIO este o inițiativă privată fondată în anul 2014 de Prof. Dr. Dragoș Iliescu și mentorul său, profesorul american Thomas Oakland (1939–2015). Profesorul Oakland a fost unul dintre pionierii mondiali ai testării educaționale și a făcut prima investiție în dezvoltarea produsului BRIO în 2014. Testele în sistem BRIO sunt teste digitale standardizate prin care elevii români din clasele I–XII își pot evalua obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și își pot îmbunătăți performanța la examene.

Dragoș Iliescu, fondatorul Sistemului de Testare Standardizată BRIO, pe care l-a creat și pe care îl conduce, este Doctor în psihologie, fost președinte (și actual vice-președinte) al Comisiei Internaționale de Testare (ITC), fost președinte al Asociației de Psihologie Industrială și Organizațională (APIO), profesor universitar în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației din Universitatea București, autor și co-autor a peste 100 de lucrări științifice, dar și antreprenor cu o experiență de peste 15 ani în sute de proiecte de cercetare de piață și de consultanță în psihologie aplicată, fondator TestCentral (cel mai mare publisher de teste psihologice din România) și fondator al grupului Psyence.

„Am investit 5 ani în conceptualizarea acestui model de testare, împreună cu o echipă de profesori și consultanți pentru care a contact foarte mult scopul social al proiectului, impactul pe care îl dorim în trasformarea în bine a sistemului educațional românesc. Sunt onorat și am primit cu gratitudine investiția făcută de familia Pavăl.” — Profesor Dr. Dragoș Iliescu, Fondator și CEO BRIO Teste Educaționale.

Despre BRIO

Testele BRIO sunt teste digitale standardizate care se adresează elevilor români din clasele I-XII, pentru a-i ajuta în evaluarea obiectivă a cunoștințelor la principalele materii școlare, putând astfel să își îmbunătățească performanța la examene.

Testele BRIO sunt dezvoltate de specialiști în psihometrie și profesori reputați, pe baza unor modele și proceduri statistice utilizate și în prestigioasele teste GMAT, GRE și SAT. Acestea se bazează pe modelul psihometric Teoria Răspunsului la Item (Item Response Theory, IRT), iar testele au o anvergură unică în România — numai la matematică s-au generat peste 20.000 de probleme care acoperă în totalitate progra- ma școlară românească. Pentru o transparență absolută, atât sistemul cât și fiecare din cei 20.000 de itemi de matematică au fost auditați de Gazeta Matematică, o premieră în evoluția învățământului românesc. 

Pentru mai multe informații vă rugăm să vizitați www.brio.ro.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te