24 dintre cele mai noi mașini electrice au fost testate iarna, în Norvegia, la temperaturi între -5 și +7 grade Celsius, până le-a murit bateria, pentru a vedea care e diferența dintre autonomia reală și cea oficială (WLTP). Abaterea maximă a fost de -32%, iar media, de -19,4%.
În timp ce Jannik Sinner şi Iga Swiatek se pregătesc pentru noul sezon după un an în care au fost găsiţi vinovaţi de încălcarea regulilor antidoping.
Temperaturile scăzute sunt cel mai mare dușman al bateriilor. Un test de autonomie, realizat la 6-10°C, cu 12 din cele mai în vogă mașini electrice a demonstrat din nou acest lucru. Trei nu au ajuns la 300 km parcurși.
Zeci de anvelope de iarnă de SUV-uri, cu tipodimensiunea 245/45 R18, și mașini sport, cu tipodimensiunea 235/35 R 19, au fost testate de specialiștii Auto Bild din Germania, pentru ca șoferii să poate face o alegere cât mai bună, dacă au nevoie gume noi.
A fost inventat un test care detectează două tipuri de cancer extrem de răspândite într-o oră. Și este și mai ieftin decât metodele actuale. Utilizează o structură inovatoare de tip „hârtie în bazin de polimer.