Războiul bate la ușă. Germania transformă o celebră uzină de vagoane în fabrică de tancuri. Grupul de apărare franco-german KNDS va transforma o veche fabrică de trenuri din estul Germaniei într-o fabrică de producție pentru tancuri și alte vehicule militare.
Cel puțin trei contracte importante pentru infrastructura feroviară a României sunt în pericol din cauza unor deficiențe în conducerea Autoritatății de Reformă Feroviară (ARF). Oamenii pleacă, schema de personal e la jumătate, șefii țipă iar contractorii nu sunt plătiți.
50.000.000 € este investiţia unei mari companii franceze, în mijlocul Bucureştilor. Ce face ea? Producătorul francez de trenuri Alstom, al cărui principal acționar e un fond de pensii din Canada, pregătește ultimele detalii pentru construcția unui nou depou.
Primul tren electric nou luat de CFR în 30 de ani, o ramă InterRegio Alstom Coradia Stream care costă 13.000.000 euro, pleacă cu 1 an întârziere, față de promisiunile inițiale. Va parcurge distanța București - Brașov în 2,5 ore. Deci, cu o viteză medie „fabuloasă” de 68 km/h.
Primul tren electric Coradia Stream din cele 37 cumpărate de România pentru rutele InterRegio a ajuns în țară la sfârșitul anului trecut și este în teste. Specialiștii Asociației Pro Infrastructură au mers cu el și spun că nu se compară cu niciun alt tren aflat în circulație.