Lucrările de reabilitare a liniei tramvaiului 5 din București, numit și „tramvaiul corporatiștilor”, sunt în toi și avansează într-un ritm acceptabil, potrivit specialiștilor. Dar „Dorel” a greșit proiectul: aliniamente greșite stâlpi-traverse, traverse și distanțieri lipsă.
La aproape 4 luni de la startul lucrărilor de reabilitare a liniei tramvaiului 5, numit și „tramvaiul corporatiștilor”, din București, șantierul a avansat într-un ritm acceptabil, potrivit specialiștilor, iar dacă acesta va fi menținut termenul contractual ar putea fi respectat.
Gică Popescu, fostul fundaș al „Generației de Aur”, nu e șeic al străzilor ca fiul lui Mirel Rădoi care are un „tanc” de 450.000 euro. „Baciul” conduce un BMW Seria 7 de numai vreo 100.000 euro, dar depășește pe aceeași șină de tramvai ca Denis Rădoi și mii de alți șoferi.
Traficul pe bulevardul Barbu Văcărescu din București a fost paralizat în această dimineață. Un Logan de poliție cu mijloacele speciale de avertizare luminoase și sonore în funcțiune s-a înfipt într-un Ford Mustang, al cărui șofer a ieșit dintr-o parcare fără să-i dea prioritate.
Pe 19 iunie 2022, tramvaiul 5 va circula din nou în București, făcând legătura între Aeroportul Băneasa și Piața Sf. Gheorghe. Linia a fost suspendată în 2017, iar între timp, cel puțin în zona centrală la traseului, nu s-a făcut nimic. Infrastrucura s-a degradat și mai mult.