O vedetă din România are Mercedes G63 de 250.000 €, dar îi e frică să-l conducă. Spune că merge doar soțul cu mașina, pentru că este prea puternică, „e tanc rusesc”.
Marian Ionescu de la Direcția 5 și-a luat „monstru” 4x4 de peste 60.000 € la 60 de ani. Doi prieteni de-ai artistului au rămas uimiți de statura impozantă a pick-up-ului de performanță în parcarea unui centru comercial din București. Practic, poate merge aproape pe oriunde.
IMS-ul, primul off-roader românesc, produs între 1957 și 1975 la Câmpuling, și „tatăl” lui ARO, încă muncește din greu în Columbia. Nu mai are, probabil, demult mecanica originală, iar proprietarul i-a montat și faruri cu tehnologie LED.
O mașină electrică 4x4, făcută în România, merge gratis. Este vorba despre un vechi Land Rover Defender căruia i-a fost înlocuit motorul diesel cu unul electric și un sistem de baterii. Mai mult, vehiculul poate fi și 100% autonom, dispunând de un ingenios sistem de încărcare.
Un producător nou, o mașină nouă, dar cu un design familiar, croit după originalul Land Rover Defender, cu lungimea și statura lui Mercedes G-Klasse, tehnologie Magna și motoare BMW în șase cilindri, cuplate la transmisii ZF. Este vorba despre Ineos și off-roader-ul Grenadier.