Mașina decapotabilă visată de Ceaușescu care nu a putut fi omologată, dar a fost folosită pentru plimbarea delegațiilor oficiale pe aleile din curtea fabricii. Era prea „moale”, structura vehiculului se îndoia din cauza oțelului de proastă calitate.
Estafette electric sau cum ar putea Dacia să dea lovitura pe piața utilitarelor ușoare. Sigur, de la idee la realitate e cale lungă, dar Renault a prezentat conceptul unui LCV ușor pe baterii, botezat Estafette, în amintirea celebrului model din anii `60-`70 făcut și în România.
Turcia a scos primul avion de luptă de fabricație proprie. Costă 100.000.000 de dolari și reprezintă o piatră de hotar extrem de semnificativă pentru industria aerospațială a țării. Ucraina vrea să cumpere noile avioane.
Dacia a prezentat Dacia Sandrider, prototipul de Dakar ce va fi pilotat în ediția 2025 de Nasser Al-Attiyah, Sébastien Loeb și Cristina Herrero, în încercarea de a scrie istorie în cartea celui mai dificil raliu din lume. „Mașina” are 360 CP și merge pe benzină sintetică.
Mașina electrică cu cea mai mare autonomie a reușit să parcurgă o distanță de 2.573,79 de kilometri cu un singur plin de baterie, de, atenție, 15,5 kWh. Spre comparație, bateria Daciei Spring are o capacitate utilă de 27,4 kWh. Dar, există și un „secret”.