Noul Renault Captur, de fapt un facelift al celei de-a doua generații, are design de Scenic E-Tech Electric, dar pariază pe benzină, GPL și hybrid. Cel puțin, deocamdată.
Aproape 2.000 de proprietari de mașini Renault, Dacia şi Nissan din Franţa vor depune, luni, 5 iunie, o plângere penală împotriva Grupului Renault-Dacia-Nissan la tribunalul din Nanterre (Hauts-de-Seine), pentru probleme cu motorul 1.2 TCe sau 1.2 DIG-T.
Fără saloane auto, fără lansări internaționale spectaculoase și cu o mare parte din interacțiunea cu clienții și potențialii clienți mutată peste noapte în online, anul 2020 a fost unul deopotrivă trist și plin de provocări în lumea auto. Un lucru este, însă, absolut sigur.
Viitorul este clar electrificat, datorită normelor anti-poluare din ce în ce mai stricte. Dar, tehnologia costă.
Un cititor al Newsweek România a surprins versiunea plug-in hibridă a Renault-ului Captur în teste pe Autostrada A1 București – Pitești. Informația e și mai interesantă dacă o punem în contextul dezvoltării unui model Dacia hibrid.