Ce trebuie să facă șoferul dacă se aprinde martorul „țestoasă” în bord? „Becul” de alertă se găsește la multe mașini și, clar, nu îl invită la o cursă lentă.
Mulți șoferi de mașini turbo fac o greșeală când opresc motorul, greșeală care, în timp, poate duce la reparații costisitoare. Nu respectă „Regula minutului” după drumuri mai lungi sau după ce au mers mai tare, mai sportiv, și „taie” contactul imediat ce parchează la destinație.
Pe caniculă, și mașinii îi poate fi „cald”. Șoferii trebuie să fie extrem de atenți la un martor luminos din bord care, dacă se aprinde, înseamnă că trebuie să oprească imediat.
Constructorul auto Ford cheamă în service circa 35.000 de mașini electrice Mustang Mach-E, pentru că bateria se încinge când șoferii îi dau „talpă”, merg tare, sau încarcă vehiculul la stații rapide DC. Riscul e ca mașina să rămână brusc fără putere.