O femeie a sunat la poliție după ce a văzut nota de plată de la restaurant. Scandal pe internet

DE Octavia Constantinescu | 21.09.2023 - 17:28
O femeie a sunat la poliție după ce a văzut nota de plată de la restaurant. Scandal pe internet  - Foto : Unika / imagine cu caracter ilustrativ
O femeie a sunat la poliție după ce a văzut nota de plată de la restaurant. Scandal pe internet - Foto : Unika / imagine cu caracter ilustrativ

O femeie a sunat la poliție după ce a primit factura exagerată de la un restaurant local, unde a mâncat. Femeia a reușit să declanșeze un scandal care a ajuns viral pe rețelele de socializare.

SHARE

O femeie din Singapore a sunat la poliție după ce a primit o factură exagerată de 900 de euro de la un restaurant local, declanșând un scandal care a ajuns viral pe rețelele de socializare. 

A sunat la poliție după ce a primit nota de la restaurant

Femeia și prietenele ei au plecat de la restaurantul Seafood Paradise cu o notă de plată uriașă de 1.322 de dolari americani (900 de euro), după ce au comandat crab King Crab din Alaska. Furioasă, aceasta a apelat la autorități și a început să critice restaurantul în public.

Citește și: 5.000 produse au preț plafonat în Franța. În România, 14. Cât se vor scumpi mâncarea, medicamentele

Femeile susțin că nu li s-a spus că vor fi taxate în funcție de greutatea crabului sau că întregul crab va fi gătit doar pentru ele. "Unele restaurante servesc crabii parțial", a declarat ea pentru AsiaOne.

Compania care deține Seafood Paradise, a răspuns vehement, folosind camerele de supraveghere ale restaurantului pentru a contesta acuzațiile clientei. Conform versiunii Paradise Group, personalul restaurantului i-a informat pe clienți cu privire la prețurile crabului King Crab din Alaska și le-a arătat meniul pentru a evita orice confuzie.

Restaurantul a precizat că greutatea totală a crabului a fost de 3,5 kg și că au fost făcute mai multe comunicări cu clienții cu privire la modul de pregătire a crabului, potrivit Stiri diaspora.

În plus, Paradise Group a susținut că, la finalul mesei, clienții au lăudat mâncarea și au refuzat să achite factura. Managerul restaurantului a oferit chiar o reducere de bunăvoință pentru a ajuta la soluționarea situației.

Reacția restaurantului a fost amplificată prin intermediul rețelelor de socializare, unde au fost publicate imagini de pe camerele de supraveghere pentru a susține argumentele companiei. În final, Paradise Group a subliniat angajamentul său pentru prețuri transparente și calitatea serviciilor pentru clienți, evidențiind importanța menținerii reputației sale și protejarea angajaților.

Citește și: Alimentele se ieftinesc. Lista cu produsele de bază care vor fi reduse la preț. Ce urmează?

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te