Un șofer de tren din Japonia își dă în judecată angajatorul pentru aproape 20.000 de dolari, după ce a fost sacționat cu mai puțin de 50 de cenți din salariu pentru că a cauzat o mică întârziere a sistemului feroviar notoriu de punctual al țării.
Citește și: Operatorii de plăţi vor trebui să prezinte clar comisioanele aferente schimbului valutar în și din €
Compania feroviară JR West a redus salariul bărbatului cu 56 de yeni (0,49 dolari), după ce o confuzie care a avut loc la 18 iunie 2020, a cauzat o întârziere de un minut în operațiuni.
Angajatul era programat să conducă un tren gol către gara Okayama, în partea de sud a țării, în acea dimineață. Cu toate acestea, a ajuns la platforma greșită și a așteptat să preia de la șoferul anterior. Până când bărbatul și-a dat seama că se afla la platforma greșită și a ajuns la cea corectă, transferul între șoferi a fost întârziat cu două minute. Asta a dus la o întârziere de un minut la plecarea trenului și la încă un minut la depozitarea lui la depou.
Citește și: BCR a rupt parteneriatul cu George Buhnici. „Am așteptat o reacție din partea unui partener vechi”
JR West a luat inițial 85 de yeni (0,75 USD) din salariul bărbatului luna următoare, argumentând că nu a fost efectuată nicio muncă în cele două minute în care transferul a fost întârziat.
Mecanicul a dus problema în instanță în martie și solicită despăgubiri de 2,2 milioane de yeni (19.350 USD) pentru suferința psihică cauzată de agajator, precum și 43 de yeni (0,38 USD) în compensație și 13 yeni (0,11 USD) pentru ore suplimentare cauzate de întârziere, potrivit Newsweek.