Ce vrea să facă Rareş Hopincă, noul primar al Sectorului 2

DE Florin Budescu | Actualizat: 12.06.2024 - 09:52
Ce vrea să facă Rareş Hopincă, noul primar al Sectorului 2 - Foto: Facebook/Rareş Hopincă

Ce vrea să facă Rareş Hopincă, noul primar al Sectorului 2. Candidatul PSD la Primăria Sectorului 2 este la un pas să devină primar.

SHARE

Ce vrea să facă Rareş Hopincă, noul primar al Sectorului 2. Candidatul PSD la Primăria Sectorului 2 este la un pas să devină primarul Sectorului 2.

Suspansul se prelungeşte, după ce actualul primar, Radu Mihaiu (USR) a anunţat că depune plângere penală împotriva BEC Sector 2.

Ce vrea să facă Rareş Hopincă, noul primar al Sectorului 2

Hopincă şi-a anunţat intenţiile:

"Viziunea mea este simplă și clară: orașul înseamnă în primul rând oameni. Cred într-un oraș construit împreună, unde fiecare dintre noi are un rol activ în modelarea prezentului și a viitorului.

Am fost și voi fi mereu alături de oameni, pe străzi, în mijlocul problemelor reale, ascultând și punând umărul la soluții care aduc progresul în viețile noastre. Vremea experimentelor a trecut!

Citeşte şi: Unde sunt cele mai strânse bătălii pentru primării.Tuță îi ia fața lui Clotilde la casele de pariuri

Traficul intens din Capitală și, implicit din Sectorul 2, mă determină să acord o atenție deosebită oferirii unor variante viabile de deplasare a conducătorilor auto, ceea ce înseamnă atât investiții în infrastructură, pasaje și poduri rutiere, cât și o bună colaborare cu alte instituții publice.

Cu atât mai importante sunt aceste amenajări, cu cât zona centrală a Capitalei nu beneficiază de artere mari, largi, pe care circulația autovehiculelor să se desfășoare cu ușurință, ci dimpotrivă, este un labirint de străduțe înguste, dar pitorești, printre case vechi, multe de patrimoniu, o zonă care definește cultura orașului și care trebuie permanent protejată.

Citeşte şi: Toţi candidaţii la funcţiile de primari din Bucureşti. Care sunt cele mai mari rivalităţi

Noul primar al Sectorului 2 vede ca soluție pentru reducerea aglomerației rutiere extinderea metroului cu M2, M5 și M7, dar și reconfigurarea traficului prin construirea unor pasaje subterane sau supraterane, în funcție de cartier, astfel încât să nu fie perturbată viața locuitorilor din zonele vechi ale Capitalei."

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te