La Carrefour, clienții trebuie să dea dovadă de răbdare în aceste zile, dar asta pentru propria lor sănătate. În hypermarket nu pot intra mai mult de 50 de clienți.
Ceilalți clienți sunt rugați să aștepte în rând la distanțe de siguranță în afara magazinului. Între clienții care așteaptă la case trebuie păstrată distanța de un metru aspect semnalat prin inscripții pe podea. De asemenea, intrarea și ieșirea clienților se face prin locuri separate, creându-se astfel un circuit pentru ca cei care ies din magazine să nu întâlnească clienții care ies.
Și alte magazine au luat măsuri împotriva coronavirus
Kaufland România a început instalarea geamurilor de protecţie din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din ţară, primele fiind magazinele aflate în oraşele în care sunt mai multe cazuri de infecții cu noul coronavirus. Măsura este luată pentru a spori siguranţa clienţilor şi a echipelor din magazine, potrivit unui comunicat al Kaufland. Clienții trebuie să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanţa de siguranţă de minimum 1 metru şi să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.
Lidl acerut clienților evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00), evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței de cel puțin un metru față de alte persoane, plata cu cardul bancar, spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum.
Toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop și Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor functiona în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecție și aprovizionare. De asemenea, s-a decis limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane.