Mesaj din partea Excelenței Sale Ambasadorul Regatului Danemarcei în România: „KUMA represents elegance, simplicity and functionality very fundamental to Danish and Nordic design and know-how. I am proud of their enduring presence in Romania and congratulate them on the anniversary“. (Kuma înseamnă eleganță, simplitate și funcționalitate, elemente esențiale pentru designul și know-how-ul danez și nordic. Sunt foarte mândru de prezența lor de lungă durată în România și îi felicit cu ocazia aniversării)
KUMA România este o companie danezo-română înființată în 1998, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca. Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producție și fabricație permit companiei obținerea unor produse de o calitate deosebită, pentru piața din România, Peninsula Scandinavă și alte țări din Europa.
Faptul că designul și tehnologia de producție sunt daneze este o garanție în plus a calității, o amprentă care trebuie protejată. Și, de aceea, pentru a garanta cea mai bună calitate, specialiștii KUMA analizează cu grijă, în fabrica din Prahova, fiecare etapă a procesului de producție, de la concept, la produsul final.
Dorința de a respecta cerințele specifice ale clientului duce la modele inovatoare. Acest lucru se observă cu ușurință în conceptele KUMA. Elemente de design care radiază pasiune, pentru o impresie puternică, de lungă durată.
Putem spune cu adevărat că sloganul KUMA „Fii Diferit. Alege Designul. Alege KUMA“ se bazează pe principiile fundamentale ale companiei: angajamentul de a crea calitatea și convingerea că designul înseamnă capacitatea de a înțelege nevoile clientului, pentru a rezolva un proiect cu integritate și claritate. Iar acest lucru va fi întotdeauna apreciat.
KUMA - 20 de ani de excelență
În 2019, KUMA România sărbătorește 20 de ani de excelență în promovarea designului scandinav, în producerea de concepte pentru baie și bucătării, marcă înregistrată KUMA. 20 de ani în care valoarea totală a investițiilor realizate în facilități de producție și stoc se ridică la aproximativ 5 milioane de euro.
Domeniul home&deco evoluează constant, iar acest lucru se datorează, mai ales, companiilor care dau importanță calității, designului, cu scopul de a realiza proiecte moderne. KUMA România este o astfel de companie, un producător de top al soluțiilor personalizate pentru baie, bucătărie și spații publice, care aduce designul scandinav aproape de consumatorul român și nu numai.
KUMA se implică activ în dezvoltarea de concepte moderne la nivel global, iar în România face acest lucru, cu succes, de 20 de ani, găsind întotdeauna formula ideală pentru amenajări bazate pe confort și un stil particular, distinctiv.
Acest lucru este confirmat și de creșterea cifrei de afaceri în 2018 cu 10% față de anul 2017, demonstrând astfel că este o companie din ce în ce mai apreciată în rândul consumatorilor.
DESIGN-ul nordic în România
Cozy este un mod de viață. Probabil ați auzit deja de cuvântul și fenomenul danez, „hygge“, până acum. Scandinavii iau în serios confortul, iar asta se reflectă cu siguranță în modul în care amenajează spațiile și tipurile de materiale folosite.
Este vorba despre utilizarea texturii pentru a crea căldură, așa cum și KUMA face prin conceptele sale. Elemente de design semnate KUMA, simple și organice, caracteristice stilului scandinav, sunt un frumos fundal pentru toate aceste lucruri.
Adresabilitatea produselor KUMA este vastă, de la băi simple-devenite adevarate spa-uri, până la spații publice din office building-uri, mall-uri, aeroporturi, școli, spitale și nu în ultimul rând hoteluri-piesă de rezistență/Concept KUMA hotel, cu care s-a intrat pe piața din România acum 20 de ani.
KUMA – Obiectiv de majorare cu 20% a cifrei de afaceri în an aniversar
2019 este un an special pentru KUMA, în august, compania sărbătorind 20 de ani de când a început efectiv producția în România.
„Este un an ambițios, deoarece ne-am propus realizarea unei cifre de afaceri de 5,8 milioane de euro și un profit pe măsură.
Estimăm că această creștere de 22% față de 2018 se va realiza, în special, din vânzările pe piața de proiecte pentru hoteluri, spitale, școli în Peninsula Scandinavă și România“, a declarat Camelia Olesen, director executiv KUMA România.
KUMA a terminat în an aniversar a 3-a etapă de extindere și retehnologizare a anumitor linii de producție (penultima modernizare a producției fiind în 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate producției atât în ceea ce privește lavoarele custom made pentru proiecte gen hotel, office building, dar și pentru lavoarele standard cerute de către producătorii de mobilier sau direct de retail.
Unul dintre principiile de bază ale companiei este acela că nicio echipă nu poate funcționa și avea rezultate dacă accentul nu este pus, în primul rând, pe confortul și buna instruire a angajaților. În prezent există 130 de angajați, cu 15% mai mulți decât media anului 2017.
KUMA se preocupă ca toți angajații să fie instruiți, iar apoi investește constant în perfecționarea competențelor acestora. Probabil că aceasta este cheia succesului de până acum al companiei KUMA, deoarece dacă angajaților li se acordă atenția cuvenită, atunci și ceea ce produc este la cel mai înalt standard de calitate.
KUMA-PARTENER de încredere pentru piața proiectelor din România
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piața proiectelor, de a fi proactivă în crearea preferinței pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanțului valoric.
Acest lucru se materializează prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectură, prin participarea la târguri și evenimente de profil și prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare, de calitate inferioară.
Pentru toți cei care își doresc un design diferit, un concept personalizat, KUMA este partenerul ideal care se asigură că toate visele și ideile de amenajare vor fi transformate în realitate.