Desenat de Georges Paulin și construit de carosierul francez Pourtout pe baza modelului Bentley Mark V, originalul Bentley Corniche din 1939 a fost făcut pentru pilotul grec André Embiricos, care și-a dorit o versiune mai sportivă a modelului Bentley 4¼ Litre.
Mașina a fost avariată serios într-un accident rutier petrecut în testele inițiale de stradă. Șasiul a ajuns la fabrica Bentley din Derby, dar caroseria a fost distrusă în urma raidului aerian asupra portului francez Dieppe, ocupat de armata germană, în cadrul operațiunii ”Jubilee” din cel de-al doilea Război Mondial.
Proiectul recreării Corniche-ului pierdut a început inițial în 2001 de voluntarii WO Bentley Memorial Foundation și Sir Henry Royce Memorial Foundation. În 2018, a fost preluat de producător, iar boss-ul Bentley le-a cerut celor de la Mulliner să termine mașina în 2019, pentru a participa la centenarul mărcii.
Inginerii și specialiștii au pornit aproape de la zero. Elementele de caroserie au fost recreate manual. Doar refacerea design-ului grilei față cu software-ul CAD și manufacturarea acesteia de către tinichigii a durat trei luni.
Zeci de ore în laborator a consumat și producerea culorilor originale, Imperial Maroon și Heather Grey, specialiștii fiind nevoiți să se orienteze doar după descrieri și câteva fotografii.
Iar la interior, Mulliner s-a chinuit să găsească pielea Connolly Vaumol și materialele textile originale. De asemenea, tâmplarul-șef a construit o presă cu abur specială pentru a îndoi lemnul folosit în habitaclu.
Noul Bentley Corniche din 1939 va fi prezentat în cadrul unui eveniment din septembrie și, apoi, își va lua locul în Muzeul Bentley.