FOTO Porsche Cayman GT4 Clubsport, pentru pasionați sau pentru piloți

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 04.01.2019 - 21:40
718 Cayman GT4 Clubsport vine echipat cu mai multe elemente de siguranță conforme cu cerințele FIA.
718 Cayman GT4 Clubsport vine echipat cu mai multe elemente de siguranță conforme cu cerințele FIA.

Porsche începe anul în forță și lansează noua versiune 718 Cayman GT4 Clubsport. Modelul este disponibil în două versiuni, Trackday, pentru pasionații care ies în weekend pe circuit, și Competition, pentru piloții profesioniști care au nevoie de o mașină omologată.

SHARE

Dacă un Porsche Cayman obișnuit are un motor în patru cilindri, indiferent de versiune, 718 Cayman GT4 Clubsport este animat de un boxer atmosferic, de 3.8 litri, cu șase cilindri opuși, care dezvoltă 425 de cai putere la 7.500 rpm și un cuplu maxim de 425 Nm.

Puterea ajunge la puntea spate prin intermediul unei cutii de viteze PDK, cu dublu ambreiaj și șase trepte, și a unui diferențial autoblocant cu setări specifice pentru circuit. Iar suspensia față este împrumutată direct de la supercar-ul Porsche 911 GT3 Cup.

718 Cayman GT4 Clubsport vine echipat cu mai multe elemente de siguranță conforme cu cerințele FIA, precum roll-cage, scaune Recaro cu centuri în șase puncte și trapă de evacuare în acoperiș. La bord, este disponibil un sistem digital Cosworth de cronometrare. Și, în premieră pentru un model Porsche pentru clienți, mașina are portierele și aripa spate din fibre naturale compozite, un material similar cu fibra de carbon, dar realizat din subproduse agricole precum fibrele de in și cânepă.

Versiunea Trackday a lui 718 Cayman GT4 Clubsport dispune de ABS, ESP (decuplabil), sistem de control al tracțiunii, aer condiționat și un rezervor de 80 de litri. În timp ce versiunea Competition vine, de exemplu, cu amortizoare reglabile pe trei trepte de duritate, sistem de frânare cu repartizare față/spate reglabilă, volan detașabil ca la 911 GT3 R și rezervor de  115 litri.

718 Cayman GT4 Clubsport Trackday pornește de la 134.000 de euro, în Germania, iar versiunea Competition, de la 157.000 de euro.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te