Constructorul german de automobile premium Porsche AG a anunţat joi că intenţionează să elimine aproximativ 1.900 de locuri de muncă la două uzine din regiunea Stuttgart, până în 2029.
Cum vânzările de mașini electrice merg slab și întreaga industrie auto e în criză din cauza costurilor electrificării, Porsche își schimbă strategia. A încercat cu noul Macan doar electric, dar revine și investește 800.000.000 € în noi modele și motoare pe benzină.
O mare companie germană, foarte prezentă în România, este în criză. Face maşina poporului. Acțiunile Porsche AG au înregistrat o scădere de până la 8%, după ce constructorul german a estimat pentru anul 2025 o marjă de profit cuprinsă între 10% și 12%.
Țara din Europa în care top-ul celor mai vândute mașini e dominat de Porsche în 2024, cu modelul 911 pe primul loc și SUV-ul Cayenne pe locul 3, are un steag similar cu cel al României. Ne batem cu ei și la fotbal.
Mașină „second”, de 458.000 euro. Cum se compară Porsche-ul lui David Popovici cu „bolizii” de lux din Iași? Sunt mulți și dublu de scumpi.