Noul Megane oferă un cockpit regândit și modernizat. Dispune de un nou ecran multimedia de 9,3 inch, de un tablou de bord de 10,2 inch și beneficiază de toate caracteristicile sistemului multimedia Renault EASY LINK. Funcționalitatea sistemului este inspirată de utilizarea smartphone-ului, mizând pe ergonomie și funcționalitate. Pentru a îmbunătăți siguranța și confortul, un număr important de sisteme de asistență la condus însoțesc modelul de segment C. Printre acestea se numără Asistentul în trafic și pe autostradă, un sistem autonom de nivel 2.
De asemenea, facelift-ul aduce Megane-ului un plus de eleganță și rafinament, introducând în special noile faruri LED Pure Vision care îmbunătățesc vizibilitatea și confortul în timpul călătoriilor.
Megane E-TECH Plug-in
Pionier și expert în mobilitatea electrică, Renault propune pe noul Megane un sistem hibrid E-TECH Plug-in de 160 CP.
Tehnologia E-TECH Plug-in a fost dezvoltată de echipa de ingineri Renault și a făcut obiectul a peste 150 de brevete. Aceasta utilizează un motor de 1,6 litri cu 4 cilindri pe benzină, două motoare electrice și o cutie de viteze automată ”multimode”.
Cu bateria sa de 9,8 kWh (400V), Megane E-TECH plug-in poate funcționa 100% electric până la o viteză de 135 km/h. Eficiența sistemului său de gestionare a energiei îi permite să afișeze o autonomie de 50 de km în ciclul combinat (WLTP) și până la 65 de km în ciclul urban (WLTP City), fără a folosi motorul termic, potrivit datelor oficiale, deci, real, probabil, circa 30-35 km și, respectiv, 40-45 km, ceea ce nu este rău deloc.
Disponibil la lansare pe Megane Estate, sistemul E-TECH Plug-in va fi oferit ulterior și pe versiunea hatchback.