Bavarezii schimbă, se pare, strategia în ceea ce privește mașinile electrice. Noul BMW X3 nu are și versiune electrică, ca modelul pe care îl înlocuiește. Va fi disponibil doar pe benzină, diesel și plug-in hybrid. Modelul de top „M50” are motor cu 6 cilindri de 400 de cai.
Legendarul Porsche 911 nu a scăpat de electrificare. După 60 de ani în care a fascinat cu performanțele motoarelor boxer aspirate și turbo, 911 face pasul hybrid. Dar, nu vă panicați. Nu face niciun metru electric și 911 GTS T-Hybrid e mult mai rapid decât GTS-ul anterior.
Șeful BMW a afirmat că, în contextul electrificării autovehiculelor, „Nu va mai exista mașină europeană fără componente din China” și că impunerea de eventuale taxe de import de către UE ar pune în pericol industria auto din Europa.
În ciuda electrificării, dar ca și ca o odă închinată istoriei super-motoarelor sale cu arhitectură V12, Ferrari a prezentat noul model 12Cilindri, cu motor pe benzină aspirat, cu 12 cilindri în V, de 6.5 litri, care dezvoltă 830 de cai și ajunge la 100 km/h în 2.9 secunde.
Electrificarea a ajuns și la Lamborghini. Primul „taur” electrificat este SUV-ul de performanță Lamborghini Urus care, odată cu facelift-ul, nu va mai fi oferit decât cu sistem plug-in hybrid. Pentru început, Urus SE are 800 de cai.