Cum vânzările de mașini electrice merg slab și întreaga industrie auto e în criză din cauza costurilor electrificării, Porsche își schimbă strategia. A încercat cu noul Macan doar electric, dar revine și investește 800.000.000 € în noi modele și motoare pe benzină.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, pune în pericol 3.500.000 de angajați în Europa. Iar Franța, care are a 2-a cea mai puternică industrie auto de pe continent, este prima țară care cere UE amânarea noilor norme de poluare pentru mașini.
Criza din industria auto europeană, generată în principal de costurile electrificării mașinilor, se adâncește continuu. Furnizorii de piese și componente au anunțat deja reduceri de 54.000 de locuri de muncă în total. Iar România nu poate fi ocolită.
O autostradă de 130.000.000 € a fost închisă în Germania după aproape 6 ani de exploatare. În fiecare zi, era tranzitată de până la 11 „camioane-tramvai”, cu pantograf.
Un gigant auto din Germania e în pragul falimentului. A închis deja două fabrici anul trecut, are datorii de peste 1.000.000.000 € și, din 15 ianuarie 2025, are în Consiliul de Administrație un șef de restructurări de la firma de consultanță Alvarez & Marsal.