”Suntem mândri că Vivaro-e a fost votată International Van of the Year 2021 (...) Este cel mai important premiu din segmentul LCV, al vehiculelor utilitare ușoare. Vivaro-e setează noi standarde în clasa sa și conduce electrificarea portofoliului de LCV-uri Opel. Anul viitor, Opel va adăuga versiuni <e> pentru modelele Combo și Movano, ceea ce înseamnă că, până la sfârșitul lui 2021, întreaga gamă de LCV-uri Opel va fi complet electrificată”, a declarat Michael Lohscheller, CEO Opel.
”Opel își electrifică în ritm alert întregul portofoliu. În momentul de față, oferim nu mai puțin de șase modele electrice sau hibrid, iar până în 2024 întreaga gamă Opel, de automobile și utilitare, va avea versiuni electrificate”, a adăugat Lohscheller.
Vivaro-e este produs în aceeași fabrică, pe aceeași linie de producție cu versiunile diesel, și este la fel de versatil și flexibil ca oricare alt Vivaro. Doar sarcina utilă a versiunii electrice este puțin mai mică – 1.275 kg, față de 1.405 kg în cazul Vivaro Cargo S, de exemplu, cu motor diesel de 2.0 litri. Inclusiv, Vivaro-e este singura utilitară ce poate fi echipată din fabrică cu cârlig de remoarcare și poate trage până la 1.000 kg.
De asemenea, ca modelul cu propulsie convențională, Vivaro-e oferă o varietate de caroserii, inclusiv crew cab, cabină platformă, varianta de transport persoane, cu sarcini utile de până la 1.275 kg și masa maximă autorizată cuprinsă între 2.800 și 3.100 kg. Deoarece majoritatea variantelor au aproximativ 1,90 m înălțime, Vivaro-e poate fi parcat în centre comerciale cu parcări subterane joase.
Citește și:
Vivaro-e, prima dubă Opel 100% electrică oferă o sarcină utilă de 1.275 kg și o autonomie de 330 km