Șomaj tehnic în premieră, în 125 ani, la una dintre cele mai vechi fabrici auto din Germania și din întreaga Europă. 1.600 oameni sunt vizați de măsura adoptată din cauza vânzărilor slabe, mai ales ale modelelor electrice.
„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Șeful Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, etc.), Carlos Tavares, avertizează că reducerea artificială a prețurilor mașinilor electrice, pentru a stimula cererea care a încetinit, s-ar putea transforma „într-o baie de sânge” pentru constructorii auto.
Urmărire ca-n filme, în județul Galați! Șoferul unui Opel Astra vechi nu a oprit la un control de rutină în localitatea Tudor Vladimirescu. Polițiștii au plecat imediat în urmărirea acestuia, dar nu au reușit să-l prindă cu BMW-ul decât după circa 40 km. A „spart” și un baraj.
Șeful gigantului auto Stellantis (Peugeot, Citroen, Fiar, Opel, Jeep, Chrysler, etc.), Carlos Tavares, este sceptic în ceea ce privește interzicerea automobilelor termice noi din 2035, declarând că nu există suficiente minerale pe Pământ pentru „revoluția” mașinilor electrice.