A fost făcut un nou pas important pe Autostrada Pitești - Sibiu. Autoritățile se laudă că o parte a structurii de rezistență a tunelului Daniela a fost betonată și că pe ambele tuneluri, Daniela și Alina, săpăturile au depășit pragul de 2.000 de metri din 2.692 de metri.
Lucrările la primul tunel de autostradă din România, care are două galerii, „Alina” și „Daniela”, și se află pe lotul 4 al Autostrăzii Pitești - Sibiu, avansează în ritm susținut. „Cârtițele” au săpat deja circa 2 km pe sub Dealul Momaia.
Lucrările pe lotul autostrăzii Sibiu-Pitești cu primul tunel de autostradă din țară, care se sapă la Momaia, au ajuns la 42%. Conform contractului, segmentul de 9,86 kilometri lungime ar trebui să fie gata în prima parte a anului 2027.
Lucrările la primul tunel de autostradă din România, care are două galerii, „Alina” și „Daniela”, și se află pe lotul 4 al Autostrăzii Pitești - Sibiu, avansează în ritm susținut. „Cârtițele” care forează galeriile au trecut bine de jumătatea Dealului Momaia.
Lucrările la Autostrada Pitești - Sibiu, Secțiunea 4, cea cu cele două tuneluri săpate în stâncă, Alina și Daniela, au ajuns la peste 25%, la doi ani și câteva luni de la semnarea contractului.