Ce au descoperit polițiștii în două autocare din Giurgiu? I-au oprit pe loc. Ce au descoperit și cum ce pedeapsă se pot alege oamenii?
De ce fac maghiarii naveta, să lucreze în România? „Zeci de autocare ajung, zilnic, la Oradea”. Majoritatea maghiarilor care locuiesc în Ungaria, dar lucrează în străinătate, continuă să facă naveta în Austria.
Atenție, șoferi! O țară extrem de tranzitată de români schimbă taxa de drum, de la 1 februarie, pentru autovehiculele de transport pasageri de peste 3,5 tone. Microbuzele și autocarele nu mai plătesc vinietă, ci taxă per kilometru.
Poliția din Germania este cu ochii pe autocarele românești, după mai multe controale în care au descoperit că șoferii nu respectă timpii de condus și de odihnă, fiind adevărate pericole în trafic.
Din uzinele Tudor Vladimirescu, ulterior Autobuzul București și Rocar, singurul producător și furnizor de autobuze, troleibuze și vehicule ușoare de marfă din România comunistă, nu a rămas decât un teren viran. Dar „marile realizări” dăinuie pe net și generează nostalgie.