Vânzările de mașini electrice merg prost, iar UE elaborează un plan de subvenții, pentru toate cele 27 de state membre, în încercarea de a stimula cererea frânată de prețurile încă foarte mari ale acestor vehicule față de cele termice echivalente ca volum.
Principalul rival al Tesla pe piața camioanelor electrice este în faliment. Capitalizarea companiei a picat de la 30.000.000.000 $ la doar 63 milioane de dolari.
O autostradă de 130.000.000 € a fost închisă în Germania după aproape 6 ani de exploatare. În fiecare zi, era tranzitată de până la 11 „camioane-tramvai”, cu pantograf.
Producătorul de camioane electrice Nikola, principalul adversar al Tesla în acest segment, a anunțat că recheamă în service toate cele peste 200 de vehicule vândute până în momentul de față și oprește vânzările, în urma unei investigații privind riscul de incendiu al bateriilor.
Bovag, o asociație comercială cu peste 8.000 de antreprenori implicați în mobilitate din Olanda, a realizat un studiu care indică faptul că un camion electric are nevoie de aproape două ori mai multe lucrări de întreținere decât se credea inițial.