Clienții supermarketurilor din Germania se plâng că sunt înșelați la raft. Produselele lor preferate sunt la fel de scumpe dar fie li se scade din calitate, fie din cantitate. Nemulțumirea cumpărătorilor crește și cere magazinelor să ia măsuri.
O angajată a unui supermarket cunoscut din Germania face o dezvăluire incredibilă. De multe ori clienții sunt practic obligați să-și arunce pur și simplu cumpărăturile în coș din cauză că produsele sunt scanate prea rapid. Și oamenii nu înțeleg de ce sunt tratați astfel.
Anunț important de la Hidroelectrica. Este vorba despre facturile pentru luna septembrie. Acestea au scadența pe 12 decembrie 2024.
Un restaurant din Scranton, Pennsylvania, a ajuns să-și dea în judecată un client după ce acesta a lăsat un bacșiș impresionant de 3.000 de dolari pentru o comandă de doar 13 dolari, dar ulterior a cerut returnarea banilor.
Anunț de la Hidroelectrica. Ce trebuie să facă clienții până pe 28 iunie să nu aibă o factură mare? vă spunem potrivit unui comunicat oficial al companiei.