Direcția Regională Drumuri și Poduri Cluj-Napoca s-a apucat de reasfaltare, iar investiția a costat 400.000 de euro. Lucrările s-au terminat acum două săptămâni. Dar, surpriză! Gropile au fost acoperite, însă în locul lor au apărut... valuri. Până și marcajele șoselei au fost făcute după denivelările asfaltului, relatează digi24.ro.
Citește și: Mașină full-hybrid, mild-hybrid sau plug-in hybrid? Avantaje și dezavantaje
„Cam periculos. Maxim 50 la oră, denivelat, dacă te fură, un pic umed, te duci târâș, e pericol”, a declarat un tânăr șofer.
„N-a fost facută lucrarea cum trebuie. Ar trebui chemat înapoi cel ce a construit drumul, să-l refacă”, a spus un alt șofer.
Reprezentanții Direcției Regionale Drumuri și Poduri Cluj-Napoca dau vina pe fenomenele naturale pentru denivelările apărute în urma lucrărilor de reabilitare.
„Au apărut niște probleme de tasari după ce am așternut covorul, din cauza infiltrațiilor de pe versant. Săptămâna aceasta și cealaltă vor fi remediate”, promite Eugen Cecan, director DRDP Cluj, informează digi24.ro.
Traseul cunoscut drept Transalpina Clujului a fost asfaltat în 2016. Pe Drumul Național 1R există încă și alte zone cu probleme, precum cea dintre localitățile Horea și Mătișești, care măsoară 16 kilometri.