"După reabilitarea drumului naţional DN68A Margina - Holdea, implementăm încă o soluţie pentru fluidizarea traficului din zonă: de azi optimizăm circulaţia prin nodul rutier de la Margina, acolo unde în prezent se produc ambuteiaje semnificative pe direcţia principală de mers, între cei care urcă şi cei care coboară de pe autostradă.
În noua configuraţie se evită intersectarea fluxului de maşini care coboară de pe A1 şi intră pe DN68A, cu cel care vine de pe drumul naţional şi vrea să urce pe autostradă.
Soluţia este simplă şi s-a făcut cu o minimă investiţie în semnalizare rutieră: este dată în circulaţie o bretea deja construită care urcă spre A1 de pe care se va întoarce 180 de grade pe A1 în direcţia Timişoara - aşa cum puteţi observa în vizual", a arătat ministrul.
El a precizat că reabilitarea DN68A a fost foarte bine primită de şoferi şi speră ca aceasta să fie rezolvarea blocajelor din zonă.
"Evident, echipa de la Minister depune toate eforturile pentru rezolvarea problemei mai ample de aici: finalizarea găurii din A1 Lugoj-Deva, adică a notoriului lot 2 care cuprinde tunelurile "pentru urşi", a mai scris Drulă.