Pasajul face parte din străpungerea spre Autostrada A1, o alternativă la bd. Iuliu Maniu, dar restul proiectului nu a fost construit, astfel că, deși a costat 240 milioane lei, în faza actuală este practic doar un viraj la stânga și rezolvă doar problema celor care vin de pe Șoseaua Virtuții și intră pe Splaiul Independenței sau invers.
Nu se poate merge înainte, pasajul oprindu-se în strada Amilcar Săndulescu care nu duce nicăieri.
Dovada că inaugurarea e prematură și elecotară este dată de o fotografie aeriană postată de jurnalistul Cătălin Striblea.
Pasajul Ciurel se dă mâine în funcțiune. De aici se vede cel mai bine unde duce.
Publicată de Cătălin Striblea pe Vineri, 18 septembrie 2020
„Proiectul, început acum 14 ani, a stat aproape 10 ani în tribunale, o pierdere pentru bucureşteni care se traduce financiar în 10 milioane de euro plătiţi în plus. 90% dintre lucrări au fost realizate în aceşti 4 ani de mandat. Vă anunţ cu mare bucurie, asadar, că am finalizat Podul Ciurel - Nod Virtuţii, pe care se va putea circula începând sâmbătă, 19 septembrie”, a scris Gabriela Firea joi pe Facebook.