Dezvoltat pe baza lui 911 Carrera 4 Cabriolet, dar cu șasiul lui 911 GT3, Porsche 911 Speedster face legătura între GT-urile actuale și primul Porsche din istorie. Supercar-ul cu două locuri se distinge prin ”bula dublă” din fibră de carbon, din spatele scaunelor, caroseria bi-coloră, un parbriz puternic plonjat, retrovizoarele externe în formă clasică, ”Talbot”, și, nu în ultimul timp, prin prisma poziționării centrale, în mijlocul capotei, a bușonului rezervorului de benzină, tipică anilor 1950.
Boxer de 520 cai putere
În statele cockpit-ului, se află un propulsor Boxer, cu șase cilindri opuși, care dezvoltă 520 de cai putere și poate atinge o turație maximă de 9.000 rpm. Motorul este legat la o galerie de evacuare din titan și o cutie de viteze manuală. Iar pentru a păstra neștirbit caracterul pur-sânge original, 911 Speedster nu dispune de aer condiționat, navigație sau sistem multimedia. Toată distracția se bazează pe jovilitatea cailor putere ciupiți de accelerație!