„Cinci ani in Grecia cu același Tico!
Pe Tico l-am pregătit ceva mai intens pe partea de frane, (preventiv) i-am schimbat furtunele de frână (originale după 23 de ani) care arătau bine dar am văzut pe google maps ce diferențe de nivel este pe Kefalonia si am zis sa merg liniștit, plăcute de frana noi si aerul condiționat care a fost un noroc să găsesc piese pentru el si bineînțeles, o mare gaură in buget. Sper sa tina mai multe zile fata de cel de anul trecut care a cedat după 3 zile Mecanicul Ion a stat pana târziu în noapte să rezolve aerul condiționat dar pentru asta e super mecanic, nu?
Viteză medie de 95 km/h cu Tico cu GPL plin cu bagaje?
Indiferent de ruta aleasă pentru a ajunge în Grecia, prin Sofia – Kulata sau Makaza, conform Google Maps, din București până în Nydri, portul din Lefkada din care poți lua feribotul până în Kefalonia, drumul durează, fără niciun fel de oprire, nici măcar în vămi, între 13 și 14 ore.
Iar șoferul Tico-ului de 23 de ani vechime, dotat cu instalație de GPL, susține că a plecat din Pantelimon la „pe la ora 19.00” și a ajuns în Nydri, după ce a parcurs 1.140 de kilometri, „fix după 14 ore cu tot cu opriri”. Fără niciun fel de oprire, acest lucru s-ar traduce printr-o viteză medie de 81 km/h.
Dacă luăm în calcul măcar 2 ore de opriri (vămi, alimentare, etc.), viteza medie urcă la 95 km/h, ceea ce, practic, ar înseamna că Tico-ul de 23 de ani cu GPL și încărcat până la refuz cu bagaje, după cum se observă și din fotografiile postate pe Forum Grecia, a „zburat” mare parte din drum și cu viteze de 120 - 140 km/h, tranformându-se într-un fel de Porsche, BMW, Audi, de cel puțin vreo 150-200 de cai putere.
Lăsând la o parte aspectul timpului petrecut pe drum, contează aventura, experiența și mai ales faptul că familia a ajuns cu bine în destinația aleasă pentru relaxare și distracție.