Mișcarea Stellantis reprezintă o lovitură grea pentru fabrica din Franța, care, în momentul de față, produce motoare pe benzină EP și diesel-uri DVR, deoarece va rămâne, aparent, fără obiectul muncii, având în vedere că, în 2022, motoarele diesel DVR vor dispare.
Deocamdată, nu au fost anunțate restructurări la Douvrin, iar salvarea uzinei din Franța atârnă de reconversia sa în „gigafactory”, în fabrică de baterii pentru mașinile electrice, alături de compania Total, informează autoplus.fr.
Stellantis estimează că, pentru început, pe noile linii de producție de la Douvrin ar putea lucra 350-500 de persoane, iar până în 2030, circa 2.000 de angajați. Rămâne de văzut, însă, dacă locurile actuale de muncă vor fi păstrate de-a lungul acestei perioade de tranziție, potrivit autoplus.fr.
ANALIZĂ Piața auto din România a început anul 2021 cu cea mai gravă cădere din ultimii 30 de ani
Stellantis are sub pălărie 14 branduri
Cu o producţie anuală de aproximativ 8 milioane de vehicule şi venituri de peste 165 de miliarde de euro, este de aşteptat ca grupul Stellantis, al patrulea mare producător de automobile din lume, să joace un rol major în intrarea industriei în noua eră a electrificării.
Stellantis are sub pălăria sa 14 branduri, de la Fiat, Maserati, Jeep, Dodge şi Ram, ale FCA, la Peugeot, Citroen și Opel, de la PSA.
Josef Reiter, BMW Group România: În 2020, am redevenit liderul pieței premium. 2021, imprevizibil