După renunțarea la denumirea Auris pentru hatchback, Corolla și-a recăpătat puterile de atracție conferite de cele trei tipuri de caroserii, sedan, break și hatchback, iar vânzările au crescut cu 4% în semestrul 1, până la 514.454 de unități, chiar dacă Toyota a renegat motorizările diesel, axându-se în principal pe tehnologia hibridă.
A doua poziție în „Top 10 cele mai vândute mașini din lume în primul semestru din 2019” este ocupată tot de Toyota, cu SUV-ul compact Rav4, care a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 12%, până la 434.906 unități, conform unui raport al companiei de analiză Jato.
Toyota mai are un model în „Top 10”: sedanul Toyota Camry a fost comercializat în 326.351 de unități în S1, acumulând o creștere cu 4%, și se află pe locul nouă al clasamentului.
Cea de-a treia treaptă a podiumului mondial la capitorul vânzări în S1 2019 este ocupată tot de un model japonez, Honda Civic, cu 405.142 de unități (-2%).
Iar pe patru se află SUV-ul compact full-size Honda CR-V, cu până la șapte locuri (+16%, 391.534 unități).
Ford F-150 ocupă poziția a cincea, cu 371.165 de unități, fiind cel mai vândut pick-up truck din lume.
Iar producătorii europeni se află și ei în „Top 10”, cu Volkswagen Golf (poziția a 6-a, 344.603 unități) și Volkswagen Polo (poziția a 7-a, 331.351 unități).
Ultimele trei poziții ale „Top 10 cele mai vândute mașini din lume în primul semestru din 2019” revin, apoi, tot japonezilor, cu Nissan X-Trail (330.521 unități), Toyota Camry, despre care am vorbit mai sus, și Nissan Pulsar (330.521 unități).