În 2022, atras de trendul și promisiunile mașinilor electrice, precum și de prețul fără concurență al Daciei Spring prin programul Rabla Plus, de sub 10.000 €, un român a făcut pasul și a renunțat la mașina sa cu motor termic. Dar, după circa un an, i-a trecut de tot entuziasmul.
Mașina sa Dacia Spring a luat foc în mers, din senin, chiar în fața casei, în timp ce la volan se afla soția sa, iar în spate, fiul său.
Recent, după aproximativ cinci luni de la incendiul Daciei Spring, având poliță facultativă de asigurare Casco care se încheie la prețul real al automobilului, fără eco-bonusul Rabla Plus de 10.000 €, românul a primit 15.600 € pe mașina electrică care s-a făcut scrum, adică 75% din valoarea asigurată, maximul posibil și a povestit pe Facebook prin ce peripepeții a trecut, subliniind că nu mai vrea să audă de „fiare de călcat” și și-a luat din nou mașină cu motor termic.
Citește și: Mașinile electrice făcute în China pierd eco-bonusul. Cine va mai lua Dacia Spring la preț întreg?
„Având în vedere incidentul din data de 12.05.2023 când autoturismul proprietate personală marca Dacia Spring a luat foc in mers, în mașină aflându-se sotia și copilul meu, am decis să postez public răspunsul primit de la Mioveni, astfel încât să cunoască absolut toată lumea poziția unei "companii de top" față de un incident de asemenea amploare.
Pe scurt, Dacia nu își asumă absolut nici o vină și pot să vă spun cu mâna pe inimă că în tot acest timp mi-au scos peri albi, purtandu-se cu mine într-un mod abject și total neprofesionist.
La ultima întâlnire avută cu "așa zișii ingineri" de la Mioveni m-au întrebat foarte mirați ce pretenții să mai am de la compania dacia, având în vedere că mi-am recuperat banii prin polița Casco.
Știind că "fierul de călcat" se afla la jumătatea perioadei de garanție și realizând imediat că nu reușeam să mă fac înțeles, le-am spus încet și pe silabe ca să priceapă inclusiv dânșii, că polița Casco mi-am achitat-o de unul singur, din bănuții mei.
Nu îmi aduc aminte să-mi fi spus vreodată compania Dacia că îmi achită o cotă parte din polița Casco, în caz că "fierul de călcat" îmi va lua foc în mers.
Având în vedere că povestea este extrem de lungă și ar fi muuult de scris, dacă sunt doritori printre dvs. pentru a oferi detalii legat de întreaga procedură, timpul pierdut alături de "inginerii dacia" și de discuțiile purtate cu aceștia, îmi puteți trimite întrebări aici în postare, și eu vă voi răspunde.
Citește și: Ce „viață” are bateria unei mașini electrice VW ID.3 după 100.000 km. Au testat specialiștii ADAC
Menționez de asemenea că procedura ce a implicat constatarea preliminară neinvazivă a fost efectuată în atelierele unei reprezentante dacia din mun. Timișoara, de către o echipă " de ingineri" în lipsa mea, deși fusesem invitat de către Vocea Clientului" să particip și eu, stabilindu-se de comun acord inclusiv o dată. Însă la momentul prezentării mele pentru a se efectua acea constatare, mi s-a spus într-un mod sec că nu mai este nevoie de prezența mea și că inspecția fusese deja efectuată.
Era să uit... am fost acuzat de un posesor de 3 "fiare de călcat" că mă victimizez și că dumnealui are poliță facultativă Casco pentru fiecare dintre cele trei "electrocasnice".
Cu permisiunea dvs, îmi permit să îi răspund aici. Am primit de la asigurator suma de 15.600 de euro după acest incendiu, bani cu care aș fi putut cumpăra încă două "fiare de călcat" însă am preferat să investesc acești bani intr-o mașină clasică pe combustibili fosili.Atât de mulțumit am fost de Spring!”, a postat Ionel Cârnu, pe forumul Dacia Spring Romania (Oficial).