Conform rezultatelor financiare publicate de PSA, Opel și Vauxhall, subsidiara sa din Marea Britanie, au înregistrat un profit operațional de 502 milioane de euro în primul semestru al anului 2018, în comparație cu pierderea de 257 milioane de euro anunțată în aceeași perioadă a anului trecut. Întoarcerea Opel pe profit poate fi atribuită parțial succesului modelelor dezvoltate încă sub umbrela GM Mokka X și Insignia, parțial ambițiosului plan de reducere a costurilor instrumentat de CEO-ul PSA Carlos Tavares și parțial ofesivei pe piața SUV-urilor a familiei Opel X, cu modele dezvoltate pe platforme PSA - Crossland X și Grandland X.
Dacă din 2012 până în prezent Mokka X a strâns peste 900.000 de comenzi, în circa un an Crossland X a fost comandat de peste 125.000 de clienți, iar Grandland X a primit peste 85.000 de comenzi în șase, șapte luni. Planul PSA, care prin achiziționarea Opel a devenit al doilea mare producător european după Volkswagen, este ca Opel să ajungă la o marjă operațională de 2% până în 2020.