Și promisiunile întârzie pe Autostrada Ploiești–Brașov, despre care se tot vorbește de 20 de ani. Dacă în urmă cu 3 luni ministrul Transporturilor spunea că speră să meargă pe ea până face 57 de ani, acum el „speră să se termine studiul de fezabilitate (SF) în 2025”.
Autostrada A8, între promisiuni și incertitudini: Cătălin Urtoi așteaptă încă o lună pentru a prelua
Cel mai greu lot al Autostrăzii Unirii, cu 16 km de pasaje/tuneluri, a fost scos la licitație, prin transmiterea documentației la Agenția Națională pentru Achiziții Publice de către Compania Națională de Investiții Rutiere. Proiectul are un termen total de 54 de luni.
Autostrada Unirii e gata. Pe hârtie! Se fac licitațiile pentru ultimii 116 km. Includ 38 de tuneluri și 183 de poduri, pasaje și viaducte.
După 20 de ani de promisiuni, Autostrada Ploiești–Brașov nu e gata nici pe hârtie. Dacă pe 11 august 2024 ministrul Transporturilor spunea că speră să meargă pe ea până face 57 de ani, adică în 2030, directorul CNIR îl dezamăgește, estimând realist un prim sector în 2033.