35.000.000 €, pentru 1 km de autostradă între Târgu Frumos și Leţcani. CNIR a lansat licitația pentru construirea tronsonului 2 al Autostrăzii Unirii, Moţca-Iaşi-Ungheni. Costul celor 28,6 km este estimat la 5.000.000.000 lei.
Premierul Marcel Ciolacu a aflat că anumite instituții de stat au păstrat indemnizațiile unor angajați deși cheltuielile din bugetul de stat au fost reduse la maxim.
Cel mai lung tunel de autostradă mai așteaptă. Licitația de 6.800.000.000 lei a fost contestată din nou. Dacă astăzi ar fi semnat contractul, tronsonul ar fi gata prin 2032.
Buget de 4.326.590.000.000 lei, pentru autostrăzi și căi ferate, în 2025. Ministerul Transporturilor beneficiază de una dintre cele mai mari creşteri de alocări anul acesta, +19,66%, față de 2024. Iar prioritățile CNAIR, CNIR, CFR și ARF sunt trasate clar până în 2028.
După 22 de ani de promisiuni, Autostrada „Valea Prahovei” nu e prioritate. Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR), care a preluat construcția de autostrăzi de la CNAIR cum 10 luni, a anunțat licitațiile demarate, iar pe traseul Ploiești - Brașov nu figurează nimic.