„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Criza din industria auto generată de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime și a energiei se adâncește continuu. Grupul Stellantis a anunțat că 1.100 de angajați vor fi dați afară de la fabrica Jeep din Ohio, SUA, în ianuarie 2025.
Ce a pățit un român care a vrut să iasă din țară cu mașina sa de 50.000 de euro? Poliția l-a oprit. Ce s-a întâmplat și ce spun polițiștii?
Ce s-a întâmplat cu un român care transporta 11 migranți cu Jeep-ul prin Bulgaria? A fost prins de autorități transportând inclusiv copii. Bărbatul a fost aspura pedepsit.
Șeful Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, etc.), Carlos Tavares, avertizează că reducerea artificială a prețurilor mașinilor electrice, pentru a stimula cererea care a încetinit, s-ar putea transforma „într-o baie de sânge” pentru constructorii auto.