Firea vrea să preia „gaura neagră” Centura București, care a înghițit sute de milioane de euro și a cărei lărgire la două benzi ar fi trebuit să fie gata de ani buni, dar încă lipsesc bucăți mari, dacă va ajunge din nou primarul Capitalei.
„Povestea” a 11 km din Centura Capitalei, între DN2 și A2, continuă. Primul contract a fost semnat în 2012 și modernizarea tronsonului ar fi trebuit să fie gata în 2015. Pe 4 ianuarie 2024, însă, CNAIR a lansat o nouă licitație. După adjudecare, lucrările vor dura 2 ani.
Prima „minune” de pe Centura Capitalei, Pasajul Domnești, a fost dată în trafic în noiembrie 2022. Pasajul Olteniței e aproape gata și va fi cea de-a doua „minune”, probabil, până la sfârșitul lunii.
După ce pasarela pietonală construită pe Centura Capitalei, în zona REMAT - Chitila, cu unul dintre picioarele din beton în mijlocul primei benzi de circulație a devenit virală pe rețelele de socializare, CNAIR a intervenit prompt și a rezolvat problema. A „strâmbat” drumul.
„Dorel” lovește din nou, de data aceasta pe Centura București, unde CNAIR a ridicat o nouă pasarelă pietonală. Lăsând la o parte faptul că nu există trotuare și că aceasta nu duce nicăieri, unul din picioarele de beton se află chiar în mijlocul primei benzi de circulație.