Au existat, există și vor exista mașini și mașini. Unele au trecut aproape neobservate, altele, precum Model T, la Beetle, GTO, MINI și Mustang, au creionat istoria automobilului.
Informațiile potrivit cărora off-roader-ul Aro 24 era vedeta raliurilor internaționale în anii 1980, că era mai tare ca Land Rover sau Toyota, sunt doar povești cu iz de nostalgie comunistă. Mașina despre care se vorbește doar arăta a Aro. Explică pilotul Gerrard Sarrazin.
Miliardarul Ion Țiriac și-a luat cea mai scumpă mașină hybrid din lume. Costă 2,8 milioane €, e construită manual, are 1.063 cai putere și poate atinge o viteză maximă de 352 km/h.
Povestea celei mai vândute mașini sport din lume, poreclită „Pony car”, a început pe 17 aprilie 1964 și a ajuns la a 7-a generație. În ciuda electrificării, legenda continuă doar cu un sunet inconfundabil de motor V8 aspirat pe benzină.
Povestea singurei mașini care a ajuns să denumească o clasă a început acum 50 de ani. Pe 29 martie 1974, primul Volkswagen Golf a ieșit pe poarta uzinei din Wolfsburg. Peste 37 de milioane au fost produse de atunci, Golf fiind cel mai vândut automobil european din istorie.