Este vorba de un exemplar din seria limitată Duster Avantaj ECO-G 100 (motorizare cu alimentare mixtă benzină/GPL) de culoare Orange Atacama, destinat unui client din România.
Prezentat în premieră mondială în martie 2010, la Salonul Auto de la Geneva, primul SUV Dacia Duster a surprins lumea auto democratizând accesul la experiența off-road și marcând astfel o adevărată revoluție în segmentul SUV. Atributele sale de vehicul practic, robust și accesibil, cu capacități de veritabil „4x4”, i-au asigurat un succes comercial imediat.
Citește și: SPECIAL Dacia și Logan, o poveste de 15 ani unică pe piața europeană
„Duster este un simbol național de reușită. Un model pentru care s-a lucrat intens și la care au contribuit angajați din toate meseriile și domeniile de activitate ale Renault Group în România. Am un sentiment de mare bucurie că, alături de colegi, am reușit să depășim provocările din ultimul an și să marcăm astăzi, împreună, o cifră istorică. Vom continua să ne onorăm clienții prin produse de calitate, cu cel mai bun raport prestații/preț, așa cum i-am obișnuit. Totodată, vom avea grijă să rămânem competitivi”, a declarat Miguel Oliver-Boquera, Director al Uzinei Vehicule Dacia și Coordonator al platformei industriale de la Mioveni.
Citește și: Logan, „mașina de 5.000 €”, a ajuns 8.400 de euro. Dacia a anunțat prețurile noii game
În România, modelul s-a instalat încă din primul an de comercializare în postura de lider incontestabil al segmentului SUV, pe care și-a consolidat-o odată cu lansarea celei de-a doua generații, în 2017. Performanța de pe piața internă a fost amplificată de rezultatele obținute la export, Duster fiind livrat clienților din 44 de țări din Europa, Africa de Nord și Asia.