Fabrica Dacia de la Mioveni a produs SUV-ul Duster cu numărul 2.000.000

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 13.05.2021 - 14:13
Fabrica Dacia de la Mioveni a produs SUV-ul Duster cu numărul 2.000.000. / Foto: Dacia
Fabrica Dacia de la Mioveni a produs SUV-ul Duster cu numărul 2.000.000. / Foto: Dacia

Dacă pe 11 mai 1968 a început la Mioveni fabricarea primului autoturism „Made in Romania”, Dacia 1100, joi, 13 mai 2021, de pe linia de montaj a Uzinei Vehicule Dacia a ieșit automobilul Dacia Duster cu numărul 2.000.000.

SHARE

Este vorba de un exemplar din seria limitată Duster Avantaj ECO-G 100 (motorizare cu alimentare mixtă benzină/GPL) de culoare Orange Atacama, destinat unui client din România.

Prezentat în premieră mondială în martie 2010, la Salonul Auto de la Geneva, primul SUV Dacia Duster a surprins lumea auto democratizând accesul la experiența off-road și marcând astfel o adevărată revoluție în segmentul SUV. Atributele sale de vehicul practic, robust și accesibil, cu capacități de veritabil „4x4”, i-au asigurat un succes comercial imediat.

Citește și: SPECIAL Dacia și Logan, o poveste de 15 ani unică pe piața europeană

„Duster este un simbol național de reușită. Un model pentru care s-a lucrat intens și la care au contribuit angajați din toate meseriile și domeniile de activitate ale Renault Group în România. Am un sentiment de mare bucurie că, alături de colegi, am reușit să depășim provocările din ultimul an și să marcăm astăzi, împreună, o cifră istorică. Vom continua să ne onorăm clienții prin produse de calitate, cu cel mai bun raport prestații/preț, așa cum i-am obișnuit. Totodată, vom avea grijă să rămânem competitivi”, a declarat Miguel Oliver-Boquera, Director al Uzinei Vehicule Dacia și Coordonator al platformei industriale de la Mioveni.

Citește și: Logan, „mașina de 5.000 €”, a ajuns 8.400 de euro. Dacia a anunțat prețurile noii game

În România, modelul s-a instalat încă din primul an de comercializare în postura de lider incontestabil al segmentului SUV, pe care și-a consolidat-o odată cu lansarea celei de-a doua generații, în 2017. Performanța de pe piața internă a fost amplificată de rezultatele obținute la export, Duster fiind livrat clienților din 44 de țări din Europa, Africa de Nord și Asia.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te