Prețurile autovehiculelor au crescut enorm, și cu 50%, în unele cazuri, în ultimii 7-8 ani, pe fondul inflației și ale provocărilor din industrie. Dar, s-au mai ponderat. Iar un importator a decis în premieră să afișeze istoricul prețurilor în România începând din ianuarie 2024.
Piața de mașini noi din România este sufocată de întârzierea lansării Rabla 2025. În primele 3 luni ale anului, a crescut timid, cu 2,4%. Dar, în martie a scăzut cu 12,9% față de februarie. Iar pe piața de electrice e dezastru. Piața de mașini SH a crescut, însă, cu 14,2%.
Românii nu au bani de mașini noi. Piața second-hand a bubuit în martie: +28%. În primele trei luni din 2025, în România au fost înmatriculate 84.135 de autoturisme SH, cu 14% mai multe decât în aceeași perioadă din 2024, și 33.228 de mașini noi.
Românii nu au bani de mașini noi. Piața auto a început anul slab, acumulând o scădere de 1,25% în primele 2 luni, față de același interval din 2024. Iar reducerea tichetului Rabla cu 5.100€ prăbușește în continuare piața mașinilor electrice. Doar 721 au fost vândute în februarie.
Te gândești la o mașină electrică de familie? Atenție, TOP 10 SUV-uri care se devalorizează rapid e dominat de modele electrice. Și contează enorm câți bani vei obține, peste 2,3, 5 ani când vei vrea să-ți schimbi automobilul.