Mașinile chinezești sunt slabe în caz de accident? Da, unele au fost și încă sunt, în general cele dezvoltate strict pentru piața din Asia. Dar, mai ales pentru a pătrunde în Europa, constructorii chinezi s-au adaptat. 4 SUV-uri cu nume greu de pronunțat au luat 5* Euro NCAP.
Fondurile de pensii private devin şi mai sigure, de acum încolo. Ele pot acum să investească şi mai mult în titlurile de stat, până la 70% din portofoliul investiţional.
Peste 46.000 de mașini electrice Tesla Cybertruck sunt chemate în service. Le poate sări un panou din oțel, un ornament care pleacă de la nivelul capotei față, urcă pe marginea parbrizului și apoi ajunge până în spate și este montat cu „lipici structural” și niște cleme.
Frânezi și calci ambreiajul? Greșit! Pilotul și expertul în conducere defensivă Titi Aur explică de ce și cum frânezi corect, dacă ai mașină cu cutie de viteze manuală.
Trabantul, „cartonatul”, cum i se mai spune, a cărui producție a început în 1957 în RDG, a fost unul dintre cele mai populare automobile în fostul bloc sovietic. Iar în 1990, după căderea „Cortinei de fier”, specialiștii l-au testat să vadă cât de sigur era în caz de accident.